نحوه ریست کردن تمامی مدل های ایرپاد

نحوه ریست کردن تمامی مدل های ایرپاد

چه قصد فروش ایرپادتان را داشته باشید و چه بخواهید مشکلی نظیر شارژ نشدن یا عدم اتصال را رفع کنید، حتماً باید نحوه ریست کردن ایرپاد را بلد باشید. در ادامه مقاله نحوه ریست کردن گجت هوشمند را با شما به اشتراک میگذاریم .

ریست کردن هندزفری بلوتوث بدون دکمه 

اگر دستگاه شما از نوع گلکسی بادز یا دستگاه‌های مشابه است، برای ریست کردن آن مسیر زیر را پیش‌رو دارید:

مراحل ریست کردن این دستگاه‌ها تقریبا مشابه همدیگر است. ابتدا گوشی‌ها را از جعبه خارج کنید و درب جعبه را ببندید. قسمت لمسی (talk) هر دو گوشی را به طور همزمان و به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید تا به این ترتیب دستگاه شما ریست شود. برای اینکه مجدد بتوانید گوشی‌های هندزفری خود را به موبایل‌تان وصل کنید، آن‌ها را به جعبه شارژر خود برگردانید. به این ترتیب شما می‌توانید همه هندزفری‌های بلوتوث سامسونگ که مشابه هندزفری گلکسی بادز هستند را ریست کنید.

در نظر داشته باشید اگر از برنامه Galaxy Wearable استفاده می‌کنید لازم است هندزفری‌های خود را از طریق این برنامه ریست کنید. برای این‌کار پس از رفتن به برنامه مورد نظر، روی About Earbuds بزنید و پس از انتخاب Rest منتظر بمانید تا فرآیند طی شود. در ادامه مجدد روی Rest بزنید تا ریست کردن هندزفری کامل شود.

ریست کردن هندزفری دکمه ای

نحوه ریست کردن مدل‌های مختلف هندزفری بلوتوث دکمه ای تقریبا یکسان است. در ادامه مطلب ما به روش ریست کردن مدل‌های مختلف از هندزفری‌ها خواهیم پرداخت..

ریست کردن هندزفری‌های بلوتوثی Redmi و مدل‌های مشابه آن کار راحتی است. ابتدا هر دو گوشی را از جعبه خارج کنید و درب جعبه را ببندید. در ادامه، دکمه روی گوشی‌ها را به مدت ۵ ثانیه فشار دهید تا گوشی‌‌ها خاموش شوند. دکمه‌ها را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید و این‌کار را تا زمانی‌که چراغ روی گوشی‌ها شروع به چشمک زدن کرد، ادامه دهید.حال مجدد گوشی‌ها را به جعبه بازگردانید. به این ترتیب دستگاه شما ریست می‌شود. بهتر است روی گوشی موبایل خود نیز ابتدا ارتباط با هندزفری را قطع کنید و پس از ریست کردن مجدد این ارتباط را برقرار کنید.

ریست کردن هندزفری بلوتوث هایلو

شرکت هایلو را می‌توان یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید هندزفری‌های بلوتوثی با کیفیت دانست. این شرکت با تولید هندزفری‌های متنوع و جذاب توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی نحوه ریست کردن چند مدل از هندزفری‌های برند هایلو خواهیم پرداخت.اولین مدل از هندزفری‌های این برند که به آموزش نحوه ریست کردن آن می‌پردازیم، هندزفری هایلو W1  است. برای ریست کردن این دستگاه و همه مدل‌های مشابه آن مسیری ساده پیش‌رو دارید. پس از قرار دادن هندزفری‌های در  جعبه شارژر، درب آن را باز نگه‌دارید و کلید چند منظوره روی هر دو هدفون را به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید. به این ترتیب دستگاه شما ریست می‌شود.

کاربرد ریست کردن ایرپاد

قبل از هر چیز بهتر است بدانید هدفون Airpods اپل، به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، به ندرت با مشکل روبه‌رو شده و نیاز به ریست کردن پیدا می‌کنند. ایرپادز اپل مواقعی که دچار قطعی در مکالمه شده، به خوبی شارژ نشود یا در برقراری اتصال با سایر دستگاه‌ها دچار مشکل شود، با ریست کردن به راحتی مثل روز اول کار می‌کند.

دلیل مهم‌تری هم برای ریست کردن ایرپاد اپل وجود دارد و آن هنگام واگذاری به شخص دیگری است. برای واگذاری ایرپاد و پاک کردن اطلاعات ذخیره شده در آن حتما باید آن را ریست فکتوری کنید، تا از اطلاعات شما سو استفاده نشود. بنابراین به عنوان یک کاربر، بهتر است که با روش ها و مراحل Reset یا تنظیم مجدد AirPods آشنایی داشته باشید. به این ترتیب در مواقع نیاز، می‌توانید این کار را انجام داده و مسئله را حل کنید.

عموما مراحل ریست کردن Airpods در تمام مدل‌های مشابه مانند ایرپاد ۳، ایرپاد پرو و ایرپاد پرو ۲، یکسان هستند. در ادامه تمام کارهایی را که باید برای بازگداندن ایرپاد خود به تنظیمات کارخانه انجام دهید، مرحله به مرحله آورده شده و طبق دستورات زیر باید عمل کنید.

  1. ابتدا ایرپادها را در کیس شارژ قرار دهید و درب آن را ببندید.
  2. ۳۰ ثانیه صبر کرده و بعد درب کیس شارژ ایرپاد را باز کنید.
  3. حالا در گوشی آیفون یا آیپد، وارد منوی Settings–>Bluetooth شوید.
  4. بعد از مشاهده نام ایرپادز خود، روی نماد “i”در کنار AirPods کلیک کنید.
  5. گزینه Forget This Device را انتخاب کرده و برای تایید مجدد روی Forget Device بزنید.
  6. توجه داشته باشید طی این مراحل درب کیس ایرپاد باز باشد. حال دکمه Setup (راه‌اندازی) را که در پشت کیس شارژ قرار دارد به مدت ۱۵ ثانیه فشار دهید.
  7. هنگامی که چراغ وضعیت دستگاه از رنگ نارنجی به حالت چشمک زن سفید درآمد، می‌توانید دکمه را رها کنید.

به این ترتیب Airpods شما به صورت اصولی ریست می‌شود. بعد از این می‌توانید دوباره ایرپاد را به گوشی موبایل متصل کنید. برای این کار باید وقتی درب کیس ایرپاد باز است، آن را نزدیک دستگاه اپل خود قرار دهید تا مراحل Connect روی صفحه آیفون یا آیپد، به نمایش درآید و بتوانید متصل شوید. توجه داشته باشید با ریست کردن ایرپاد، تنظیمات آن به طور کامل ریست می‌شود. بنابراین در صورت استفاده مجدد از ایرپاد باید مجددا تنظیمات هدفون‌ها را به دلخواه خود انجام دهید.

در این مقاله همه چیز در مورد نحوه ریست کردن هدزفری بلوتوث را به شما دوستان آموزش دادیم. منتظر سوالات و نظرات ارزشمند شما همراهان در قسمت کامنت‌ها هستیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)