معرفی ساعت هوشمند Mibro Gs

معرفی ساعت هوشمند Mibro Gs

اگه دنبال یه ساعت هوشمند ورزشی هستین باید بدونین که ویژگی های نمایشگر خوب و باتری خوب خیلی اهمیت دارن. حالا اگه دنبال ساعت هوشمند با طرح ورزشی و قیمت خوب میگردین، mibro gs ما قراره در این پست مزایا و معایب این ساعت رو بررسی کنیم و ببینیم آیا ارزش خرید داره؟ پس با بررسی ساعت ورزشی هوشمند Mibro GS همراه باشید.

بررسی طراحی ساعت هوشمند Mibro GS

خب اولین چیزی که متوجه میشین وقتی ساعت رو توی دستتون میگیرین وزن زیادش هست. ساعت میبرو gs تقریبا 56 گرم وزن داره و میشه گفت که ساعت سنگینیه. البته با توجه به اینکه این ساعت مدل ورزشی هست و جنسش فلزه، باید هم تو همین رنج وزنی باشه. جنس بند Mibro GS سیلیکونی هست و دو دکمه سمت راست ساعت وجود داره؛ یکی از این دکمه ها برای رفتن به حالت ورزشیه. 

در کل ظاهر ورزشی خوبی داره، اما یه خورده بزرگ طراحی شده؛ پس یه جورایی میشه گفت مناسب برای مچ های کوچیک نیست. ظاهر ورزشی قابل قبولی داره و با اندازه ای که داره مناسب برای مچ های بزرگه. 

این ساعت گواهی 5ATM رو داره، که به ما چی میگه؟ تا عمق 50 متری این ساعت ضد آبه. ما هم تستش نکردیم البته ولی خب وقتی تا این عمق ضد آب باشه، در برابر گرد و غبار هوا هم دوام خوبی داره.

بررسی صفحه نمایش میبرو GS

صفحه نمایش این ساعت AMOLED هست. رزولوشن 466 در 466 داره که فوق العاده با کیفیت به نسبت قیمت به حساب میاد. پردازنده این ساعت دو هسته ای هست، برای همین به ما خروجی نرخ تازه سازی صفحه 60 هرتز میده که فوق العادس و تو هر اینچ 301 پیکسل وجود داره. یکی از مزیت های خوب این ساعت، صفحه نمایش فوق العادشه.

این ساعت از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن هم بهره میبره. حالا این ویژگی چیه؟ شما میتونین نمایشگر رو جوری طراحی کنید که همیشه روشن باشه و عین ساعت باشه. خب طبیعتا این قابلیت شارژ رو خیلی زودتر خالی میکنه، ولی با توجه به اینکه باتری خیلی قوی داره، میتونین بدون نگرانی خاصی ازش استفاده کنین.

عملکرد باتری ساعت هوشمند Mibro GS

عملکرد باتری فوق العادس. یه باتری 460 میلی آمپر ساعتی داره که باعث وزن زیادشم شده و طبیعی هم هست. یه ساعت هوشمند ورزشی، همچین قابلیت هایی باید داشته باشه. برگردیم به ساعت، تو حالت استند بای یا آماده به کار 100 روز شارژ براتون نگه میداره؛ تو حالت عادی چی؟ وقتی که دارید ازش استفاده معمولی میکنید، این عدد میشه 24 روز! 24 روز خیلی زمان زیادیه واسه یه ساعت هوشمند! و این عملکرد باتری یکی از نکات قوت این ساعته که به درد کسایی میخوره که زیاد دوست ندارن ساعتشون رو به شارژ بزنن. یه شارژر مغناطیسی هم توی جعبه هست که الان اکثر ساعت ها از این نوع شارژر استفاده میکنن.

امکانات عمومی و مخصوص ورزش ساعت هوشمند میبرو GS

ساعت Mibro GS از زبان فارسی پشتیبانی میکنه. خدا رو شکر به یه بازه ای رسیدیم که تقریبا تمام ساعت هایی که داخل بازار هستن، زبان فارسی رو پشتیبانی میکنن. چند سال پیش همچین اتفاقی خیلی خاص بود، ولی الان طبیعی شده.

برای حالت ورزشی چه امکاناتی داره؟ خب باید بگیم که 70 حالت ورزشی داره، سنسور اکسیژن خون داره و همچنین سنسور ضربان قلب هم در این گوشی استفاده شده. 

رابط کاربری ساعت هوشمند Mibro GS

رابط کاربری خوب و روونه و دوست داشتنیه. با این نمایشگری که داره و اینکه 60 هرتزه حس خوبی رو موقع کار کردن به ما میده. از اپلیکیشن mibro fit برای اتصال به گوشی استفاده میکنه که داخل اون یه سری ویژگی ها هست مثل watch face و میتونید با این واچ فیس ها تم ساعتتون رو تغییر بدید. میتونین خودتون هم عکس دلخواه رو اضافه کنید. میتونید اگر ساعتتون گم شد، ساعتتون رو پیدا کنین. میتونین اطلاعات مربوط به سلامت خودتون مثل ضربان قلبتون رو پایش و اندازه گیری کنید. اطلاعات ورزشیتون رو داشته باشین که چقدر کالری سوزوندین و چقدر ورزش کردین.

خب این ساعت حالت مکالمه نداره! بعضیا به این باورن که مکالمه نداشتن ساعت هوشمند، جز ضعف های ساعته؛ ولی به نظر من وقتی که دارین ورزش میکنیم، نیازی به تماس از طریق ساعت نداریم. فقط همین که بیاد قطع کنیم یا میوت (بی صدا) کنیم کافیه؛ چون موقع ورزش، احتمالا هندزفری داریم.

جمع بندی 

این ساعت به درد کسایی میخوره که میخوان ورزش کنن. به درد کسایی میخوره که اعصاب به شارژ زدن روزانه ساعت رو ندارن. 24 روز تو حالت معمولی شارژ نگه میداره. نمایشگر خیلی خوبی داره. حس یه ساعت بد رو واقعا بهتون نمیده. طراحیش هم خوبه و مناسب برای دست های کوچیک نیست! و قابلیت مکالمه هم نداره. البته خب این که برای مچ کوچیک مناسب نیست و قابلیت مکالمه هم نداره، ضعف های بزرگی به حساب نمیان

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)