تفاوت های T13 . T13anc . T13x

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد نسخه های QCY t13 که یکی از پر فروش ترین مدل های QCY هستند چه تفاوت هایی با هم دارند و کدام نسخه نسبت به کاربری،ارزش خرید بالاتری دارد، ما اینجاییم تا شما را در این تصمیم گیری یاری کنیم.
تفاوت های T13 . T13anc . T13x

تفاوت های T13 . T13anc . T13x

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد نسخه های QCY t13 که یکی از پر فروش ترین مدل های QCY هستند چه تفاوت هایی با هم دارند و کدام نسخه نسبت به کاربری،ارزش خرید بالاتری دارد، ما اینجاییم تا شما را در این تصمیم گیری یاری کنیم و شما با خیال راحت تری نسبت به نیاز خود انتخاب کنید.

طراحی

اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد طراحی این سه نسخه صحبت کنیم، طراحی هر سه نسخه یکی میباشد و فرق چندانی با هم ندارند اما با این وجود برای درک بهتر این محصولات  توضیحاتی به شما دوستان ارائه میدهیم.

در هر سه نسخه درب عمودی باز میشود و در بین دو هندزفری یک دکمه برای ریست کردن وجود دارد .

در کنار کیس هر سه نسخه یک درگاه شارژ type-c هست که در سرعت انتقال شارژ این هندزفری ها تاثیر چندانی دارد.

در داخل جعبه هر سه نسخه ، سری سیلیکونی در اندازه های مختلف وجود دارد تا هندزفری ها نسبت به اندازه گوش هر فرد قابل تغییر باشند و موقع دویدن و حرکت کردن به راحتی از گوش خارج نشوند.

هر سه نسخه دارای گواهی IPX5 هستند به این معنا که مقاوت خوبی در برابر آب و تعریق دارند و این گواهی خیال شما را از بابت ورزش کردن راحت میکند .

نسخه بلوتوث در این هنذفری ها متفاوت هستند، به این صورت که :

T13   :   5.1

T13anc   :   5.3

t13x   :   5.3

کیفیت صدا

هر سه نسخه کیفیت پخش صدای قابل قبولی دارند و در این بازه قیمتی قابل قبول هستند، یعنی به این صورت که وقتی شما یک آهنگ پخش میکنید صدایی بدون نویز و با کیفیت میشنوید که خواسته شما را برای گوش کردن با هر سلیقه موسیقی رو برطرف میکند

 اما T13anc کمی از دو نسخه دیگر بهتر است به دو دلیل :

1 : T13anc  درایور قطور تری نسبت به دو نسخه دیگر دارد به این صورت که:

T13   :   7.2 driver

T13anc   :   10 driver

T13x   :   7.2 driver

 قطور بودن درایور T13anc باعث میشود، حجم صدای بیشتر و تجربه ی بهتری در گوش کردن موزیک به شما انتقال بدهد.

2 : قابلیت دیگر این نسخه،که از نسخه های دیگر متمایز میکند، داشتن قابلیت ANC است که تاثیر مستقیم بر روی  کیفت صدا و پخش موزیک نسبت به دو نسخه دیگر دارد.

 مکالمه

از نظر مکالمه هر سه نسخه در یک سطح کیفیت هستند، اما نسخه معمولی کمی بهتر از دو مدل دیگر است که در ادامه تفاوتشان را بیان میکنیم.

هر سه نسخه دارای 4 میکروفون و مجهز به حذف نویز هستند، اما با این وجود T13 معمولی مجهز به ENC میباشد(حذف نویز محیطی) که تاثیر مسقیم روی ارسال صدای شما به مخاطب را دارد، این قابلیت باعث حذف صدای اطراف میشود که این ویژگی در مکان های پر سر و صدا خیلی کارآمد است.

اپلیکیشن

هر سه نسخه قابلیت اتصال به برنامه QCY را دارند و شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن ، عملکرد های این سه نسخه رو مدیریت کنید.

اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که عملکرد لمس هنذفری ها را شخصی سازی کنید ، به عنوان مثال با دوبار ضربه بر روی ایرپاد آهنگ عوض یا استاپ بشود.

عملکرد دیگر این برنامه عوض کردن اکولایزر  است . این عملکرد برای کسانی که عشق موزیک هستند امکان جذابی به شمار می رود و تجربه بهتری در گوش کردن موسیقی به شما ارائه میدهد.

عملکرد جالب دیگر این برنامه find my earbuds هستش که آخرین لوکیشن اتصال هنذفری به گوشی را نشان میدهد که عملکرد متوسط رو به بالایی دارد.

برای نسخه T13anc این برنامه یک بخش مجزا به نام Adjustment دارد . این قسمت برای فعال و غیر فعال کردن ANC (اکتیو نویز کنسلیشن) و Transparency mode هستش.

 Transparency این امکان را به شما میدهد تا در زمانی که هنذفری داخل گوش هست بتوانید صدای اطراف را هم بشنوید و نیاز به خارج کردن هندزفری از گوش نباشد .

باطری

هر سه نسخه دارای باطری های 380 میلی آمپر هستند و حدود 7 ساعت پلی تایم دارند و با کیس شارژ  30 ساعت  شارژدهی در اختیار شما قرار میدهند .

اما T13anc با فعال بدون ANC به شما 4.5 ساعت پلی تایم میدهد که با این رنج قیمت راضی کننده است.

نتیجه گیری 

 در آخر باید گفت که هر سه نسخه تفاوت چندانی باهم ندارند، اگر بخواهیم نسبت به استفاده های مختلف برایتان نتیجه گیری کنیم :

  • از نظر کیفیت پخش موزیک T13anc بهتره .
  • از نظر مکالمه T13 معمولی به خاطر داشتن ENC بهتره .
  • از نظر طراحی T13x به خاطر اینکه جدید تره و طراحی ارگونومی تری داره .
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)