بررسی Liberty 3 pro

لیبرتی 3 پرو یکی از هندزفری های پرچمدار SoundCore (انکر) است. این هندزفری در بیشتر زمینه ها بهترین است ، در این مقاله به بررسی این هندزفری می پردازیم با ما همراه باشید.
بررسی Liberty 3 pro

بررسی Liberty 3 pro

لیبرتی 3 پرو یکی از هندزفری های پرچمدار SoundCore (انکر) است. این هندزفری در بیشتر زمینه ها بهترین است ، در این مقاله به بررسی این هندزفری می پردازیم با ما همراه باشید.

طراحی

کیس این هندزفری به صورت بیضی و درب آن به صورت کشویی باز می شود.

انکر این هندزفری را در چهار رنگ سفید ، مشکی ، یاسی و آبی آسمانی روانه بازار کرد ، که پر فروش ترین بین این رنگ ها مشکی است .

جنس این هندزفری از پلاستیک فشرده است . در جلوی کیس 3 چراغ وجود دارد برای نشان دادن میزان شارژ کیس و در پشت کیس یک در گاه تایپ سی وجود دارد که خبر از فست شارژ بودن میدهد در قسمت باطری کامل به این موضوع     می پردازیم .

طراحی ایرپادزها به صورت داخل گوش است . میتوان سری سیلیکونی داخلی بادز ها و لاله گوش را شخصی سازی کرد تا به بهترین شکل ممکن در گوش قرار گیرد و تجربه بهتری در گوش کردن موزیک به مخاطب ارائه دهد.

هر گوش از این هندزفری دارای 3 میکروفون با حذف نویز محیطی است که این امکان را برای شما فراهم می کند که حتی در مکان های شلوغ به راحتی بتوانید صحبت کنید و مخاطب شما صدای شمارا به خوبی بشنود .

امکانات

حالت ANC (اکتیو نویز کنسلیشن) :                                                    

این امکان را فراهم میکند تا صدای محیط به شدت کاهش پیدا کند و تجربه خوبی در گوش کردن موزیک به شما انتقال دهد.

حالت Transparency :                                                                                                          

در این حالت صدای اطراف وضوح بیشتری پیدا میکند و دیگر نیازی نیست شما برای مکالمه حضوری و رو در رو هندزفری هارا از گوشتون خارج کنید.

قابلیت آتوپاز : 

این امکان را فراهم میکند که هنگام خارج کردن هندزفری از گوش موزیک استاپ شود و با گذاشتن دوباره موزیک پلی شود.

Hearid Sound Test : 

یکی از جذاب ترین امکانات این هندزفری ، که با کمک یک تست شنوایی هندزفری به شما کمک میکند تا شما بتوانید تمامی فرکانس ها و دامنه هارا در موزیک به صورت کامل و بی نقص بشنوید.

امکان وصل شدن به 2 دیوایس و سویچ بین 2 دیوایس 

گواهی IPX4: این گواهی خیال شمارا از بابت پاشش آب و تعریق در هنگام ورزش راحت میکند.

کیفیت صدا

از نظر کیفیت صدا این هندزفری هیچ کم و کسری نسبت به هندزفری های پرچمدار ندارد و حتی میشه گفت امکانات بیشتری نیز دارد در ادامه به این موضوع میپردازیم.

تکنولوژی LDAC: این امکان رو فراهم میکند تا صدا با جزئیات بیشتر و کیفیت صدای 3 برار بهتر از حالت عادی را تجربه کنید .

این هندزفری دارای استاندارد Hi-Res و تکنولوژی ACAA است که باعث میشود صداهای بیس و تریپل با همدیگر یکی نشود به توانید هر کدام را به صورت جداگانه بشنوید.

درایور 10 میلی متری ، صدای سه بعدی ، کدک SBC , AAC با بلوتوث 5.2 ترکیب شده تا به شما بهترین تجربه در گوش کردن  به موزیک را ارائه دهد.

اپلیکیشن

تمام امکانات بالا با استفاده از اپلیکیشن قدرتمند soundcore امکان پذیر است و عملا بدون این اپ liberty 3 pro بیشتر امکانات و عملکرد های مفید خودش را از دست میدهد .

باطری

هر گوش از این هندزفری 8 ساعت پلی تایم در اختیار شما قرار میدهد که نسبت به قابلیت های این هندزفری واقعا چشم گیر است و با کیس شارژ حدود 32 ساعت پلی تایم مفید در اختیار شما میگذارد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک هندزفری هستید که در هنگام گوش کردن به موزیک بهترین تجربه را در اختیار شما بگذارد و در باشگاه و مکان های شلوغ بتوانید به راحتی و بدون مزاحمت صدای اطراف به موزیک خود گوش بدهید یا اگر میخواهید یک هندزفری با امکانات هندزفری های پرچمدار تهیه کنید اما با هزینه کمتر پیشنهاد ما به شما این هندزفری یعنی liberty 3 pro است.

                  

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)